mandag den 24. oktober 2011

FLASH






Okay måske lidt random billeder af en dåse tyrkisk peber, men det er fordi jeg har købt en flash/blitz til mit kamera som i kan se på det nederste billede. Jeg er virkelig glad for den også fordi jeg har lært at bruge mig kamera manuelt på det fotokursus jeg var for ca en måned siden. Det var virkelig godt og kan klart anbefale at man tager et kursus hos en prof fotograf for man lære at tage billeder på en helt ny måde. Billederne af de tyrkisk peber dåser er taget for 2 minutter siden og er bare et bare eksempler på hvor meget en flash kan gøre for et billede, de er ikke redigeret og det var slet ikke muligt at tage et billede uden flash da mit værelse er for mørkt. Håber i kan bruget det her til  noget og at jeg ikke bare vrøvler.

1 kommentar:

Juliane sagde ...

Der er fire billeder ad dåsen og er det kun de to første billeder der er taget med "flash"? :-)

Knus.
-byjuliane.blogspot.com

loved followers

Follow this blog with bloglovin

Follow Revolution